Deze maatwerk samenwerking is voor de ondernemer die (extra) ondersteuning nodig heeft voor een combinatie van de onderstaande punten: 

– Het uitwerken van een marketing- en salesplan. 

– Extra capaciteit kan gebruiken in de werkzaamheden van het marketing- en verkoopproces. 

– Tijdelijke ondersteuning nodig heeft om medewerkers in de onderneming te enthousiasmeren.

Betrokkenheid

Het marketing- en salesplan is de basis om aan de slag te gaan met de bekendheid van jouw onderneming en om te verbinden met potentiële klanten. Het zorgt voor een actief beleid en betrokken medewerkers.

De hybride samenwerking zorgt dat gemotiveerde medewerkers mee gaan doen om van een passief marketing en sales proces een actieve te maken. Dit wordt in het begin gerealiseerd door een praktische inspiratiesessie, waarin deze stappen centraal staan:

– De naamsbekendheid van de onderneming.
– Het imago.
– Het genereren van verkeer naar je website of contactmomenten.
– De totstandkoming van een verkoop.
– Het realiseren van extra verkoop & herkennen van merkambassadeurs.

Aan de slag met wat er is geleerd

Wat er geleerd is wordt toegepast tijdens de werkzaamheden. Zo wordt er kwalitatief gewerkt aan de naamsbekendheid van de onderneming om het imago te bewaken of te verbeteren. Zorgen we voor verkeer naar de website door online communicatie of worden er nieuwe contactmomenten gerealiseerd. Alles met elkaar dient er voor te zorgen dat klanten merkambassadeurs worden zodat extra verkoop wordt gerealiseerd.

Neem contact op als je vragen hebt over de hybride samenwerking. Wil je meer weten over de werkwijze klik dan hier.

Hoe regisseer je een goede campagne?

Hoe regisseer je een goede campagne?

  Wil je een campagne starten en ben je benieuwd hoe je deze goed kunt voorbereiden op basis van feiten? In dit blogartikel wordt uitgelegd hoe je een campagne kunt voorbereiden, wat je dient te weten en is het belangrijk om doelstelling van de campagne te...

Wat is de customer journey van jouw doelgroep?

Wat is de customer journey van jouw doelgroep?

  Customer journey is een chique woord voor klantreis. Om je doelgroep en je klanten te begrijpen is het handig om deze in kaart te brengen. Met de customer journey maak je inzichtelijk wat de behoeften zijn van de doelgroep oftewel je ‘toekomstige’ klant. Om...

Kom in contact door een berichtje achter te laten. 

13 + 3 =

Contact

het Ravelijn 50 
8233 BR Lelystad

Tel: 085 - 8768977
E-mail: tessa@marketingstudiodo.nl
Privacyverklaring 
Algemene Voorwaarden

Marketingstudio DO biedt B2B ondernemingen ondersteuning in marketing en verkoop.

Voor ondernemingen met voldoende expertise en capaciteit is er het marketing dashboard.

Content & klant oplossingen zijn er voor ondernemingen die willen excelleren in klantcontact of beleving. 

×

Marketingstudio Do
Van prospects tot leads naar nieuwe klanten!

×